هورادهوراد، تا این لحظه: 12 سال و 30 روز سن داره

نی نی کوچولوی من

برای مامان شبنم

1393/1/26 13:30
نویسنده : rahelemehraban
1,656 بازدید
اشتراک گذاری

شبنم ماهم

شبنم مهربونم

میدونستم،میدونستم امروز شیرین ترین روز زندگی تو و محمدرضا و بیادموندنی ترین خاطره از یه دوست مجازی واسه من خواهد شد

26 فروردین 93،روزی که خدا اوج رحمت و نعمت خودشو نثارتون کرد

روزی که خدا فرشته یا فرشته های کوچولوش رو مهمون خونه ی دلت کرد

برات بهترینها رو ارزو میکنم چون لایق بهترینی

اگه الان پیشم بودی محکم محکم محکم بغلت میکردم و روی مثل ماهتو میبوسیدمبغلقلب

دوستای گلم که شبنم رو نمیشناسن،شبنم عزیزم بعد از سالها انتظار دامنش سبز شده

www.delbandam85.blogfa.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

شادی
26 فروردین 93 12:20
یلام راحله جون از طرف من به شبنم خانوم تبریک بگو. برا منم دعا کن خدا یکی از این فرشته کوجولو هارو برام بفرستهخودم کوشولو هستما ولی مهر مادری داره تو وجودم فوران میکنه
rahelemehraban
پاسخ
ای جوووووووووووووونم قربون اون حسسس قشنگ
هم نفس
26 فروردین 93 13:53
سلام اومدم دعوتتون کنم به کلبمون.. اسمش هم نفسه.. خوشحال میشم بیاین..
rahelemehraban
پاسخ
حتما عزیز
مدادرنگی
27 فروردین 93 20:52
آخخی، چه موج مثبتی هم داره این خبر : ) خدا رو شکر، تبریک و شاد باش و دعای خوب برای شبنم خانم. : ) + خدا دوستهای خوب رو هم برای هم نگه داره : )
rahelemehraban
پاسخ
ممنون مداد رنگی جونمممم یادته پارسال واسه دوستم این ایکون رو ارزو کردی؟
رضوان مامان رادین
31 فروردین 93 10:56
آرزو یم این است برگی از شاخ درخت خوشی ات کم نشود... شهد شیرین لبانت به غمی سم نشود ....درد باچهره زیبای تو همدم نشود.... روز زن مبارک ای گل
rahelemehraban
پاسخ
ممنون رضوان جووونم
مامان پارسا
1 اردیبهشت 93 1:55
مادر شدنت خجسته باد شبنم چشم به راه و عشقت پایدار دلم شاد شد روزتون مبارک مادررررررررررررررررر گل
rahelemehraban
پاسخ
مررررسی
مامان گیسو جون
1 اردیبهشت 93 19:25
عزیز دلم روزت با تاخیر مبارک
rahelemehraban
پاسخ
ممنوووون عزیزمممم
مدادرنگی
2 اردیبهشت 93 8:14
سلام و روزتون با تاخیر مبارک مامان راحله ^_^
rahelemehraban
پاسخ
سلام به روی ماهت مرررررسی عزیزم
بهار
12 دی 93 21:29
سلام مامان پسمل خوشگل هزارماشالا که چقدرم شیرینن اکثر عکساش رو دیدم و کیف کردم خدا براتون حفظش کنه یه سوال عزیزم از شبنم جون خبری نداری؟به سلامتی دوقلوهاش رو بدنیا اورد؟ چرا وبلاگش از مهرماه به بعد تغیری نکرده؟وبلاگ جدیدی درست کرده؟
rahelemehraban
پاسخ
عزیزم شرمنده پیغامتو خیلی دیر دیدم
بهار
13 دی 93 17:49
salam 2bare man توروخدا اگه از شبنم جون یا وبلاگ جدیدش یا حال دوقلوهاش خبر دارید من رو هم بی خبر نذارید خیلی دلم شورش رو میزنه و وبلاگش از مهر اپ نشده بی نهایت ممنون هرروز میام و به اینجا سر میزنم لطفا بیخبرم نذارید